Onze service aan u

Servicenormen: doen wat we beloven

De gemeente werkt met servicenormen. Dit zijn beloftes waar wij voor staan om u als inwoners goed van dienst te zijn en waarop u ons kunt aanspreken. Het is een basis waar u op kunt vertrouwen.

Waar staan we voor?

  • De gemeente Tiel is iedere dag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.
  • We nemen de telefoon snel op en proberen uw vraag in 1 keer te beantwoorden.
  • Hebben we niet direct een antwoord dan bellen we u binnen 1 werkdag terug.
  • Op uw email krijgt u binnen 2 werkdagen antwoord of een reactie wanneer u antwoord kunt verwachten.
  • Op uw brief krijgt u binnen 5 werkdagen een antwoord of een reactie wanneer u antwoord kunt verwachten. Onze antwoorden schrijven wij in begrijpelijke taal.
  • Als u bij ons een afspraak heeft aan de balie hoeft u niet langer dan 5 minuten te wachten voordat wij u helpen.
  • Op onze website vindt u 24/7 snel antwoord op veel gestelde vragen. Via de website aangevraagde aktes en uittreksels ontvangt u binnen 3 dagen.

Complimenten en tips

Heeft u een topervaring of juist een tip die u met ons wilt delen? Dan horen wij dat graag. Deze helpen ons om onze service verder te verbeteren. De gemeente staat open voor uw verhalen. Deel uw ergernissen maar ook uw complimenten via t 0344 - 637 111? of via tipsentops@tiel.nl.